Uppdatering ännu en gång till d¨å

Jag idag har man inte gjort så mkt mer än att städa och fixa lite med huset innan svärfar kom hit idag och det va jätte roligt att se honom igen.. Jag hoppas vi håller kontakten och att vi inte blir ovänner för skojjs skull. Jag har då inte gjort så himla mkt mer än att ta det lungt och nu uppdaterar jag bloggen lite gudsonen har ätit lax idag och det gillade han inte direkt.. Menmen det är alltid det nya som har konstig smak på det hela hehe:Pskulle sett hans min när han åt det... Jag har då själv lagat maten idag och den blev perfekt och det blir det varje gång.. Då är det om lägenheten då och på det där hållet så händer det inte mkt alls mer än att svärfar kollade på den idag när han va här,Och han sa att de va ett evighetsjobb menmen vi får bo hos min mamma så länge vi vill.. Menmen jag hoppas denna dagen blir till fler dagar hehe nu är det snart 2 år vi har varit tsm och det är då underbara dagar tsm vi har och det händer jätte mkt hela tiden som är nytt...  Jag ska nog inte göra mer än att kolla ¨på idol det lilla som är kvar och sedan kolla film nästa vecka ska vi ut och äta middag jag och pojken vi ska bjuda hela familjen på pizza sedan helgen som kommer där så ska pojken & jag ut och kolla på bio och lite sånt... Menmen det är det roligaste hittlils... Menmen nu ska man kolla lite och chatta lite med vännerna och kolla tvn med familjen dom som är hemma dåra!!!!!!!!!!!!!!ha de bra sålänge heheheheheheheehejs<nzsnbklashflask ihv ioegrhrg ihjkvnfjv fhgnmnbv snacka om att vara flummig hehe:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0