22 Oktober

Ja då ska man berätta lite om sina dagar i Skåne utan internet och blogg.. Men men de funkar med min brors mobila bredband. Man ska till sin tvilling i helgen och hennes pojkvän.. Jag har bara bakat dom här dagarna som gått och idag bakade jag sockerkaka och muffins. Så dom blir goda nu till efterätt. Jag har aldrig varit med om sån underbar familj som min familj är.. Jag älskar dej tvillingen min och hoppas du och jag kommer hålla ihop nu när man bor så himla nära dej.. Jag hoppas att du blir glad över din sak som kommer efter helgen på youtube men skulle vilja ha flera bilder på dej och Jonny.. Idag ska man äta lövbit och klyftpotatis och sås med kokta grönsaker. Jag har inte gjort så mkt mer dom här veckorna än att ridit med mamma igår och de var helt underbart och rida ute i skogen jag och mamma hittade en väg som vi va tvungna att rida på och såklart kommer vi till en hingst och där stod jag och mamma med våra hästar och hingsten sprang i full galopp.. Och sedan va vi på en annan liten väg som liknade en travbana och där stod de ju såklart Kossor och min häst gick och kollade på dom hela tiden och kunde inte släppa blicken på dom och han gnäggade för sig själv sedan sprang vi iväg.. Men sedan va de ju då tiden den bara försvann och de va väl lite tråkigt.. Menmen vi har ju flera dagar vi kan rida tsm.. Jag hoppas iallafall att min häst har sina dagar att leva han är så underbar... Nej nu väntas maten snart vara färdig och nu stirrar man på efterätten som står på bänken som jag har gjort idag.. hehe syrran får smaka på dom på lördag...............Smile:):P sea yeaaa       ASG:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0