Stressigt stressigt åter stressigt

Jahapp idag så har man inte hunnit och göra så mkt eftersom man är så himla trött. Sorry om jag inte har uppdaterat min blogg på länge men har fullt upp med packning och flytten + mina hästar och planering. Snacka om stressigt man ska hinna med så mkt innan Fredag men de känns som om man inte kommer att hinna att göra allt pga vi ska stänga dörrarna här på fredag så dom andra kan flytta in. Det känns som detta tar kål på mej,jag undrar om hur många som flyttar och hur många som stannar på samma ställe?. Nu sista dagen har vi lite mys stund för oss själva nu ikväll. De är så himla mysigt att bara slappna av och ta de lungt. Imorgon kommer stressen igen och de är väl lite tur de också så man inte sover hela dagen hehe:PASG.. Nej nu ska man gå ner till dom andra lovade att vi skulle ha myskväll med sambon och medans vår gudsonen ligger och sover.. Menmen nu kommer de att ta några veckor innan jag kommer att komma in på datorn eftersom de tar 4veckor innan bredbandet kommer igång igeen pga flytt.. + Jag kommer inte att hinna pga lägenheten ska vara färdig innan julen då alla ska komma till oss vi ska ha invigning då hehe:Ppuss påå er alla ha de sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0