13 September

Jaha idag är man rätt trött och är lite seg ifrån gårdagen man va på streetrace och sedan samtidigt va man på bilträff i Norrköping trodde jag skulle dö så mkt folk de va där... Jag va rätt trött när jag kom hem inatt men men vi hade ju e roligt så de va tjänat på det också... Idag har det inte hänt så mkt mer än att man sov till halv tolv idag oh sedan tog man de lungt och åt frukost... Efter vi hade vilat så gick vi ut och tog en promenad bort till bonden som höll på borta på åkern.. Men senare började de att regna så i gick hem efter en halvtime timme,när vi kom hem så gick vi ner till stallet för att göra iordnng stallet inför kvällen och nu sitter vi här jocke kollar film med staffan Råttaoullie och tess och james sitter vid datorn och ser fundersama ut.. Och jag sitter nu och skriver bloggen mer än detta händer inte mkt mer... Än att jag ska lägga ut lite bilder på facebook och på lunarstorm.... Sea yeaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0