28 september

Hopp igår fick man reda på att man flyttar ner igen. Till alla vännerna och syrran min jag hoppas de blir det där huset. Jag är så glad om vi får det för då ska jag träffa alla kompisarna och syrran får sin vilja fram med hundar.. Jag älskar och saknar dej stephanie lund du är allt jag har om allt spricker.. Du och jag kan vara igen hela tiden.. Igår gjorde vi inte så mkt mer än att vara ute och lämnade robins tjej sedan åte vi till maxi och handlade mat tills kvällen sedan så gick vi ut en sväng.. Och idag ska vi till tippen i norrköping och sedan ska jag till lantmännen och handla liniment till min rygg så den blir lite bättre... Sedan blir de att leta jobb om vi får stället hos några kompisar jag kan få jobb hos... Och då är jag anställd hela tiden... Annars har jag min gamla skola jag kan gå på.. Om vi flyttar så följer jocke och dom andra också med så då kan stephanie träffa jocke och sin egna bröder... Jag längtar verkligen jag har lärt känna lite kompisar ifrån staffans sida och sedan ska ja fixa så jag får skriva brev till hans föräldrar... För att dom ska få en bild hur jag ska leva med staffan och hur VI ska leva tillsammans & att vi älskar varandra så himla mkt.... Ingen kan förklara det flr någon men nu måste jag gå ut och fixa grejerna till tippen sedan måste vi åka hare bra sea yeaaa kommer berätta lite mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0