30 september

Jahapp fick man reda på att man fick lägenheten så vi ska flytta imorrn redan. Jag och staffan ska renovera den nu i veckan och mitt x ska komma och hjälpa oss med den. det ska bli så jävla roligt att få komma till ett eget hem och göra i ordning.. Själv ska man kanske börja skolan igen elle rom man ska söka jobb men vet ej hur jag ska göra bara. Får sån ångest men skolan ska jag gå färdigt i allafall i vilket som helst. Goa fyller snart 2år och vi ska snart para henne. Detta berättar jag till dej syrran redan nu du ska få en liten valp utav oss du kommer att få passa Goa hur mkt du vill. Ikväll blir det väl och borsta mina hästar och göra dom fina inför flytten imorrn... Staffan ska höra med sitt jobb om lastbil nu i veckan. Snart ska man städa lite.. Nu slipper jag ha ångest för mitt hår fick reda på lite svar ifrån en frisör som är jätte snäll hon sa att man inte ska färga det med svarta lingor för dom kommer bli gråa slingor. Jag har vitt hår nu med gula slingor typ de ser inte så fiint ut men de går bort med shampoot silvershampoot som finns att köpa. Jag kan visa lite bilder på mitt nya jag dom som inte har facebook. Staffan och jag har nu vart tsm i snart 2år och de känns redan nu. Mitt x Kristoffer ska hjälpa till lite med huset förhoppningsvis mamma skulle ringa honom. Staffan säger ingenting att jag är med honom isåfall jag ändrar inga känslor för staffan ändå för de är han jag verkligen älskar och de kommer jag stå fast vid. Jag och staffan ska väl skaffa barn när vi har jobbat ett tag och fått i ordning med lägenheten och valparna är sålda.. vi ska packa alla gejer nu ikväll i vårt sovrum vi fick hemmabiosystemet autav mamma. Jag och staffan ska till Malmö och handla lite saker så vi kan bygga lägenheten...  Jag har börjat att prata med en nära vän till mej och staffan hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta hon är den enda som fått mina vänner på nytt + marielle och tess ni är dom som betyder allt för mej utav mina vänner och Jonny får jag ju inte glömma. De första jag ska göra när vi kommer till lägenheten är att fixa den och sedan köpa in lite saker som vi kan fixa så den blir fin. Men nu ska jag fixa en inköptslista på lite saker vi ska handla nu i veckan kanske eller nästa vecka... sea yeaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0