Är lite ledsen idag:(:(

Hopp sitter och lyssnar på we are the world med mikeal jackson... Då får man veta att man kanske inte kan hålla på med hästar längre pga av at tjag har haft ont i ryggen länge och ska in och kolla upp det snart så fort vi flyttat.. Snacka om jag har varit ledsen jag som har levt med hästar i hela mitt liv måste avsluta det nu, om de nu visar att de är fel på min rygg.... Vi får hoppas på de bästa men idag är det streetrace och bilträff idag igen förr förra veckan va vi på de också och nu idag ska vi på de igen och får hoppas jag klarar av att gå så länge... Menmen vi ska ju nästan bara sitta ner om inte pojken ska tävla också då vill väl han att jag ska åka med honom.... Vi får väl se när jag kommer hem och skriver resten senare men ska iväg och duscha snart och göra iordning mej... En killkompis ska kanske dit men vill ej träffa han..... Menmen jag hoppas att de är fler som ska dit som de va förra gången.... Men ska plocka fram lite kläder nu snart..... Jag saknar Lilja som fan de känns att det har gått ett tag sedan man träffade henne sista gången.... men fick ej göra det innan hon dog.... Saknar dej lilja glöm aldrig det... Min förskylning håller i sej ännu och de har gått nu 4 månader sedan jag fick den... Nu har min lilla vovve börjat att löpa men ska se om hon kommer få valpar nästa år då hon börjar löpa igen då ska jag para henne med en likadan som min hund.... Men nu måste jag dra snart ska fixa skivor i bilen också.... Så vi kan dunka lite eftersom gudsonen och vovven ska vara hemma..... Denna gången nattinatti om ni inte läser detta förs imorrn...................Staffan viiala älskar dej över allt och annat bara du6jag förevigt glöm aldrig det...............  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0