Jobbigt värre:(:(:(

Detta är då ett sånt där test och se hur många kommentarer man får....

1. Hatar????? När jag bråkar med pojken och familjen + vännerna
2. Är jobbigt???? Att ha migrän dygnet runt
3. Kan du klara dej utan på en öde ö??? Mobilen,kläderna och mat
4. De värsta du vet????? Att alltid bråka med den man tycker mkt om
5. Tycker du om??????? Skolan,mina vänner och familjen + mina intressen i vissa fall
6. Vad i ditt liv kunde bättras på????? Att jag inte är i CENTRUM hela tiden
7. Är du bäst på???????? Städning och mkt mer
8. Är du sämst på??????? Matte,engelska
9. Djurvän????? Japps älskar djur dom kan man inte leva utan dom förstår en vad som än händer
10.Vem vill du träffa i hela världen?????? Min morfar och min mormor
11.Om du fick välja vem vill du vara för en dag???? Viktoria eller madde
12.Är du den du är i verkligheten???? Nej jag försöker att inte vara den jag inte är
13.Vill du vara någon annan när du är dej själv???? Jo men tvilling syster hon är den bästa i världen
14.Född??????? 1990
15.Ålder????????? 19
16.Bor?????????????? Norrköping för tillfället
17.Känner du dej ensam i vissa lägen?????????? Japp de gör jag
18.Vilken uppväxt har du haft????? En dålig men ändå en bra vill ej nämna de gär
19.När fick killen/tjejen ditt hjärta förevigt för 1 gången berätta hur de gick till??????? Kristoffer brandin fick mitt hjärta för 1 gången och de va hemma hos min mamma när jag bodde med henne och min styvfar i Skåne min bror kom hem med en kompis och de va då Kristoffer dom skulle åka hem sedan igen men då blev de så sent att Kristoffer inte orkade att köra den gången. Sedan så fick jag sova på soffan och kristoffer på en madrass nästan 1-2 meter ifrån mej ett bord stod iför sedan kom hans madrass och sedan började vi att prata och vi hade pratats vid middagen eller flörtade gjorde vi.. Sedan så sa Kristoffer kan inte du sova hos mej då sa jag jo de kan jag väl och då hände de som har förändrat mitt liv för livet... Vi va ihop i 6 år och vi va förlovade i 4-5år de va en pojke som jag verkligen håller vid liv än... Men vi är inte så himla bra vänner nu...
20. Heter???????????Michelle Cassandra Rosanne Viiala




Ja idag har man mest mått skit har bråkat med pojken och de va skit jobbigt finns inget jobbigare än att bråka med sin kille.... Det känns som om detta är slutet på vårt förhållande så de blir inget bröllop. Vi har nu små bråkat i 2 dagar typ och de känns i mitt hjärta att de tar åt sej... Det är inte meningen att man ska bråka men de gör man aoutomatiskt och de är inte till att göra någon illa men de gör man ändå fast man inte räknat de så... Jag vet hur de va med mitt x vi bråkade aldrig vi hade de så bra och de är jag nöjd med.... Men så har det kommer nutiden att alla mina förhållanden går åt helvete och de vet jag ingenting om vf de gör det... Alla klagar bara på mej för att ha någon att klaga på dom har ingen att bråka med... Jag vet inte alls vad jag gör för fel när de väl gäller nej nu är man sjuk IGGGGEEEEEEENNNNNNNN vad är de med mej igentligen??????????????????kan någon svara på det jag är inte den jag va innan Staffan kom in i mitt liv..... Eller innan vi flyttade ifrån dalarna skedde allt bråk med honom VAD ÄR DE MED MEJ IGENTLIGEN JAG ÄR INTE DEN JAG ÄR??????JAG ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET ATT ALLT GÅR ÅT HELVETE NÄR MAN VILL ATT DE SKA FUNGERA ÄR DET FÖR ATT JAG GICK IFRÅN KRISTOFFER OCH VÅRT LÅNGA FÖRHÅLLANDE PÅ 6ÅRRRRRRRR?????????????????????++ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0