Måndagen

Ja då ska man snart in till Finspång och vara på spiralen och leka med Jocke och Goa.. Idag har man skickat ett mail till Goa uppfödare och skrivit lite om oss och hur de går för oss.. Ska se om vi kan åka till henne snart så goa får hälsa på sina föräldrar samma sak Vinsa.... Idag har det inte skett så många saker mer än man har nästan nyss vaknat och ätit frukost och varit ute med Goa en stund... Tänkte åka en sväng sedan med Pojken,tess,james och gudsonen och sedan vår lilla vovve.... vi funderar på om vi ska skaffa en liten vovve till.. nu är det ett år och nio månader sedan vi blev tsm jag och pojken... nu har man haft goa sedan 2008-03-28-29 hämtade vi vår lilla vovve så snart har hon varit hos mej i 2år och de känns att tiden har gått snabbt... Och nu har man blivit moster igen till en liten viggo som kom för en vecka sedan.. Och sedan blir man väl faster igen det ploppar ut ungar hit och dit hela tiden själv skaffar man ungar när man fått eget och jobbat i några år och sedan gå klart skolan sedan kan jag tänka på ungar... Jag har gjort iordning rummet och sedan igår va vi iväg och handlade i Katrineholm på Ö&B och handlade lakan som jag bäddade med igår kväll. Och köpte lite ljus så vi hade myspys igår.... Och de va avslappnade så jag somnade en stund när vi kollade film.... så har det inte hänt mer än så och flytten står stilla just nu men ska ringa på en gård nu i veckan så vi fyran kan flytta med gudsonen kramar till er alla sea yeaaa

Kommentarer
Postat av: Steffe

Det glädjer mig att du tänker jobba och sånt innan du skaffar barn, men du menar väl inget dumt mot dom som inte har jobb och så väl??? Jag menar Carola och dom...Carola klarar sig galant, en människa som kämpar så otroligt mycket och som bryr sig om alla i sin närhet är otroligt svår att hitta..Men hon är det, vår syster. Vår älskade syster...

2009-09-10 @ 10:39:10
URL: http://stephaniel.blogg.se/
Postat av: michelle

Gumman nej jag menar inte henne men de finns andra jag menar kramen din syster förevigt jag älskar er båda lika mkt glöm aldrig det

2009-09-10 @ 15:19:44
URL: http://michelleviiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0