Natten som är sämst

Ja nu sitter jag här och skriver bloggen för att jag ska snart städa lite tror jag.. Natten va väl skit jobbig för att jag vaknade utav av att de va as varmt i sovrummet och sedan vaknade jag av att Goa gnällde och ville upp i mellan oss och sova.. Sedan somnade jag om sedan vaknade jag ännu en gång och då va klockan typ 4 då vaknade jag av att pojken ligger och vrider sej och sedan ska hålla om mej och de blir ännu varmare så jag sa älskling de är as varmt han snarkade på bara och sedan vred sej emot mej med ryggen och somnade om igen... Sedan va klockan halv elva typ då jag vaknade och då va de daxs att gå upp och gå ut med Goa och sedan ner till Stallet för att göra iordning mina boxar för att mina hästar ska stå inne inatt för att myggor och knott biter ihjäl dom...  Så ännu en dag att se fram emot utom att man är astrött... Trodde jag skulle sova ut men men de är som vanligt att man tänker så blir de inte så..... Trodde jag och pojken skulle mysa men de blev inget han va redan uppe vid 8-9 han satte sej framför datorn och sedan kom han och la sej en stunde sen när klockan va typ 10 så gick han ner och sedan så vaknade jag utav att pojken pratar med tess och james.... Så jag gick upp och gick på toa sedan gick jag och åt frukost och sen gick vi ut med Goa för jag skulle göra stallet.... Inför kvällen... Och nu ska man strax städa och leta prylar till datorn och sedan lägga ut en bild på den mobilen jag säljer fick en ny utav pojken en nokia express 5800 röd..... Men ni får ha de bra bloggar ikväll lite och se om ni ännu är kvar sea yeaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0