Är helt förstörd när ska de ta stopp?????????????????????????????????????????????

Det känns som jag har en kniv i mitt hjärta som för varje timme vrids runt. Det gör oerhört ont och det är svårt att få ut smärtan. Den liksom sluter sig runt mig som en kapsel och även om jag skriker ut smärtan så kommer det inget ljud.Jag har en plan om den närmaste framtiden. Det måste jag ha för att på något sätt få en fungerande vardag.Jag kan inte komma på hur ont de gör när folk bara förstör för en som har såna planer som jag men de är ingen ide att försöka de är folk som förstör hela tiden för en... Jag har tillräckligt ont i min kropp har man nått sina gränser ska man inte ge fler förs man verkligen vill det.. Jag vill vara den jag är kan inte personer acceptera så är de deras problem inte mitt alla andra accepterar de så varför inte ni andra för????... Man ska vara den man är och inte för den man lossas vara.. Är igentligen glad att jag är en annorlunda tjej ifrån vissa andra som sviker en hela tiden... Staffan har jag haft en massa fint med men de känns meningslöst att försöka ens att fortsätta när folk bara förstör för en hela tiden. Jag har en svår uppväxt tills ja fyllde 18 de alla vill fylla den dagen blev de lyckligaste på hela året plus att jag träffade en enormt supergullig kille du vet vem du är.. Försöker man inte kan man inte heller hitta resultat heller jag har försökt men orkar inte försöka vara den jag skulle varit... Alla vill bara ändra på mig hela tiden men jag kommer visa att jag är bra på att vara den jag är jag är inte den häxan alla påstår att jag är hela tiden jag kan vara lika snäll och glad som alla andra tjejer... Jag vill vara den annorlunda tjejen för evigt vill inte vara som alla andra som bara gör barn och skiter i konsekvenserna som uppstår.... Staffan är den som gjort mig glad och min familj men jag har vissa känslor kvar för mitt förra liv och de måste ni förstå de är drygt dom 5 åren men jag kämpade för att få de att fungera mellan oss och med min fosterfamilj... De va nog de jobbigaste på hela åren jag bodde där och tänkte SKA JA NÅGONSIN FÅ TRÄFFA MAMMA FLER GÅNGER??? SKA JA FÅ VARA GLAD?? SKA JAG NÅGONSIN FÅ LEVA ETT LYCKLIGT LIV nej de fick ja inte hon styrde om mig och mitt x och jag svek den jag verkligen älskade och dom andra som älskade mig... Inte för jag är olycklig för de är jag inte eller jo både och men mest besviken men älskar honom ändå för den han är och inte för den han lossas vara.... Alla vi gör misstag de gjorde ja själv oxå med vissa killar men inte såna illa misstag direkt.... Staffan jag älskar dej för den du är glöm aldrig det(L)Hade jag inte haft dom här känslorna så hade de väl inte gått som de gjort.... menmen ska tänka färdigt på detta beslut men oavsett så kommer vi vara vänner älskar dej babe...................ha de bäst allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0