Ja nu är det snart fem år sedan

Ja snart är det 5 år sedan jag gjorde slut med Kristoffer och nu känns de att känslorna börjar att åka igenom min kropp men ändå finns du alltid där för en och hoppas du förlåter mig.. Jag glömmer aldrig låten Westlife - The rose jag gråter ännu till den plus att jag stänger av den så fort jag hör den för jag minns så mycket den dagen jag hörde den låten.. Ja nu sitter man här och tar de lungt och nästan grät det älsklingen hade skrivit på sin lunar för ett tag sedan guud vad jag saknade honom när han jobbade i Jönköping saknaden är så otroligt jobbig... Men ändå blev jag glad att han slutade där för han mådde inte särskilt bra där uppe så de förstår jag att han blev glad över det... Nu är vi båda arbetslösa och hoppas att det länar sig snart jo mkt har hänt sedan dess jag bloggade här har ju flyttat till skåne plus att jag har färgat håret satt på nya naglar och lite sånt plus tänker på min hälsa nu... Så nu promenerar jag ganskla mkt... Plus min tvilling ska få en liten bebis i agusti så nu är de bara jag kvar haha de blir inte på ett bra tag ska jobba ett tag så jag kan spara lite så man kan köpa nått till den sen plus boendet ska vara färdigt tills nästa år... nej nu äår de nog dags att sluta vara vid datorn ska hjälpa pojken lite...hej hopp på er kramizzzzz michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0